Maak kennis met mijn klasgenootje Anna

Anna Kemmeren, 16 jaar, studeert DPS aan de Economische Hogeschool Fontys in Tilburg. Ze is op 22 november geboren in Waalwijk en daar is ze met haar ouders, broer en sinds kort met haar lieve hondje Finn, niet meer weggegaan. Anna is een slimme meid, dit zeg ik niet alleen omdat ze mij altijd verslaat met denkspelletjes, maar dit zeg ik omdat ze haar havo diploma al in the pocket heeft.

 IMG_2964

Als Anna tijd heeft, buiten haar drukke schoolleven om, spreekt ze graag af met vriendinnen.Ze gaat graag winkelen, uit eten en naar de bioscoop. De laatste film die Anna in de bioscoop heeft bezocht is ‘Spijt’, een boekverfilming van Carry Slee. Anna zei hierover: “Persoonlijk vond ik de film erg voorspelbaar en best wel triest.”

Ze houdt ook erg van lezen en thuis films kijken, daarom heb ik hieronder een lijstje met haar favoriete dingen opgesteld.

Anna’s favoriete:

– Gerecht: Kip
– Fastfoodketen: McDonalds
– Boek: De Hongerspelen
– Tijdschrift: Fashionista
– Tv-serie: Awkward
– Film: Atonement

atonement

En tot slot nog wat leuke weetjes over Anna!

– Anna heeft een bril.
– Als Anna een jongen was geweest, hadden haar ouders haar Matthijs genoemd!
– Op dit moment is ze bezig in het boek: ‘De weeffout van onze sterren’.
– Ze koopt graag kleding bij de H&M.
– Anna sport graag, dit doet ze dan ook bij ‘Basic Fit’.
– Afgelopen Valentijnsdag had ze een anonieme kaart ontvangen en tot op de dag van vandaag is de schrijver nog altijd onbekend……
– Anna is bang voor spinnen en liften.
– Anna verzamelde vroeger veel: “Ik was een enorme verzamelaar. Ik had stapels pokémon kaarten, Diddl plaatjes en yogio!”
– Haar laatst gekochte film is: ‘Never let me go’.
– Anna kauwt altijd op rietjes.
– Panda’s en IJsberen vindt ze schattig.
– Haar hondje Finn is een chiweenie, een kruising tussen een tekkel en een chihuahua.
– Anna is dagelijks te vinden op facebook, twitter en tumblr.

hondje anna

Lijkt Anna jou ook zo’n leuk en lief meisje en ben je benieuwd waar zij zoal over blogt? Check dan haar blog: www.annakemmeren.wordpress.com

Geef een reactie

