Visualls

Voor het vak magazine moeten we een tijdschrift maken. Superleuk natuurlijk! Met het groepje, bestaande uit Rowan, Anna, Tessa, Bram en ik, hebben we ervoor gekozen om een tijdschrift te maken voor mensen met een visuele hobby. In het tijdschrift komen onder andere de onderwerpen Photoshop, InDesign, fotografie en bloggen naar voren. De bedoeling is dat het tijdschrift volgende week af is. In de magazine les van volgende week moeten we dan ook ons tijdschrift aan de klas presenteren en dan kunnen we een go en een no go krijgen. Als we een go krijgen dan mogen we het tijdschrift laten drukken en kunnen we het inleveren.

Voor het tijdschrift heb ik natuurlijk ook een aantal artikelen geschreven. Ik heb een lijst gemaakt met de 12 beste visuele films. In die films draait het vooral om de special effects en de animaties. Ook heb ik mij verdiept in een aantal visuele en creatieve opleidingen, die mensen met een visuele hobby misschien wel interessant vinden.
Tenslotte schreef ik een column die aansloot bijmijn laatste artikel: bloggen. Ik legde aan de hand van een aantal stappen uit hoe je een blog kon beginnen op WordPress.

De samenwerking verliep prima. We hadden goede afspraken gemaakt over wie wat deed en wanneer het af moet zijn. Ik vond het erg leuk om te doen en ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Geef een reactie

