SHOPLOG #1 – My New Items

IMG_1351
Vorige week was ik desperate op zoek naar een zomerjas. Mijn oude jas was kapot en heel Utrecht had ik al afgestruind; helaas zonder resultaat. Daarom besloten mijn stiefzus en ik om naar Den Bosch te gaan. We zijn heel veel winkels in geweest op zoek naar een leuke zomerjas en uiteindelijk heb ik er een gevonden. Ook heb ik bij een aantal winkels wat andere leuke dingen gekocht. Kijk je met mij mee?

Na echt álle kledingwinkels van Den Bosch bezocht te hebben, gingen we met onze vermoeide benen de laatste winkel in: de C&A. Alsof het zo moest zijn, want daar heb ik mijn jas gevonden. Hij was ook nog eens afgeprijsd: van €49,90 voor maar €24,95! Ik kon deze jas niet laten hangen en bovendien had ik echt een nieuwe jas nodig haha. Ik ben ook erg fan van de donkerblauwe kleur!
IMG_1342
Bij de H&M heb ik een grijs shirtje gekocht voor €9,95. Het is een vrij basic shirtje, maar een leuke (statement) ketting maakt de outfit compleet! Ook is het grijze shirtje goed te combineren, juist omdat het zo basic is.
IMG_1361
IMG_1353
IMG_1358
IMG_1356
Deze BB-cream en oogpotlood met een klein sponsje heb ik bij het Kruidvat gekocht. Het is van NYC (New York Color) en ze waren in de aanbieding: twee producten naar keuze voor maar 5 euro! Dit kon ik dus zeker niet laten liggen. Oh en ik heb ook nog make-up reiniger doekjes meegenomen; 2+1 gratis. Wat veel aanbiedingen eigenlijk hihi, I love it!
IMG_1350
En tot slot; deze super leuke rugtas. Ik heb hem bij de New Yorker gekocht voor €19,95 en was op slag verliefd haha. Ik heb nogal een tassenverslaving en vond dit een mooie aanwinst voor mijn ‘verzameling’ :-).

Ik ben erg blij met mijn aankopen! Wat vinden jullie ervan?

28 thoughts on “SHOPLOG #1 – My New Items

  1. Ik heb die bb cream ook en vind hem echt super fijn haha hij is net transparant. Je ziet er niets van maar haalt wel oneffenheden weg 🙂

    Like

Geef een reactie

