Winactie | Pathé Thuis filmcode voor Survivor

4090_Survivor_PosterDaar ben ik weer, terug van weggeweest. En ik heb meteen iets leuks voor jullie! Mede filmfreaks opgelet: Ik mag namelijk namens Pathé Thuis 10 filmcodes weggeven voor de film Survivor! Hoe gaaf is dat?! Benieuwd waar de film over gaat en hoe je kan winnen?

In Survivor overleeft overheidsagente Kate Abbott ternauwernood een bomaanslag. De aanslag was op haar gemunt, maar in plaats van slachtoffer wordt ze als een verdachte gezien! Opgejaagd door de overheid en een huurmoordenaar die bekend staat ‘The Watchmaker’ probeert ze haar onschuld te bewijzen…
42823_SURVIVOR_1_1920X1080_HR
De film trok meteen mijn aandacht door het heftige begin en sindsdien heb ik de volle 93 minuten op het puntje van mijn stoel (lees: bed) gezeten. Ik vond het oprecht een zenuwslopende actie thriller! Survivor is dus zeker een aanrader!
42823_SURVIVOR_2_1920X1080_HR
Ook waren de acteurs erg goed. Pierce Brosnan blijf ik zien als James Bond en de zingende Sam in Mamma Mia haha. Maar als slechterik deed hij het zeker niet slecht; hij is en blijft gewoon een geweldige acteur.
Milla Jovovich als Kate Abbott was ook erg overtuigend! Je kent haar o.a. van Resident Evil en The Three Musketeers.

En last but not least: Dylan McDermott. I love that guy!! Ik vind hem echt een fantastische acteur. (Sorry voor mijn enthousiasme). Je kan hem kennen van o.a. de serie Hostages, waar ik eerder een review over heb geschreven. Hostages is ook een echte aanrader en ik weet haast zeker dat je daarna net zo’n fan bent van zijn acteerkunsten als ik hihi.
42823_SURVIVOR_5_1920X1080_HR
Maar nu terug naar de winactie. Op dit moment loop ik stage bij Pathé Thuis en mag ik namens hen 10 kijkcodes weggeven voor Survivor! Wil jij kans maken op zo’n code en binnenkort lekker thuis op de bank genieten van deze gave actiefilm? Of wil jij zelf een winactie als deze plaatsen? Lees dan de schuine lettertjes op het einde. 🙂

Wat moet je precies doen om kans te maken?
Het is heel simpel: like Pathé Thuis op Facebook of volg ze op Twitter/Instagram.

Wil je extra kans maken?
Volg mij op Bloglovin’ of via WordPress/E-mail . Doe je dit al dan maak je natuurlijk ook automatisch extra kans!

Tot slot en bijna het belangrijkste: Laat hieronder in een reactie achter, met een geldig e-mailadres, dat je meedoet en vertel ook welke acties je hebt ondernomen!

Meedoen kan t/m 19 november. Op 20 november stuur ik de winnaars/winnaressen een persoonlijke e-mail.

Bedankt voor het lezen en good luck!
Liefs, Sanne

OPROEP: Heb je zelf een blog of website en lijkt het je leuk om een soortgelijke winactie als deze op te zetten? Neem dan even contact met mij op via e-mail (deze vind je bij contact). Stuur wat informatie mee over jouw blog/website en waarom een winactie van Pathé Thuis goed bij jouw content aansluit!
Wie weet hebben we snel contact! 🙂

15 thoughts on “Winactie | Pathé Thuis filmcode voor Survivor

  1. Wat leuk zeg 🙂 Zelf ben ik dol op pathe en heb een pathe unlimited pas. Pathe thuis kijk ik eerlijk gezegd niet. Wel een keer een gratis film bekeken omdat ik een actiecode had gehad. 🙂 Ik doe niet mee aan de winactie omdat deze genre film mij niet aanspreekt. Ik ga je wel even mailen 🙂 Groetjes

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

