It’s Easter!

Processed with Moldiv
Het is alweer Tweede Paasdag. Wat gaat de tijd toch snel. Lekker eten, gezelligheid, en nog meer eten haha. Benieuwd wat ik heb gedaan met Pasen?

Mijn Pasen begon eigenlijk al zaterdag avond toen ik klaar was met werken. Ik kreeg namelijk van Verhallen een ‘Paas-pakket’ haha. Zoals je op de foto hierboven al kan zien; er zat een paashaas, dak ei, paaseitjes en figuurtjes bij. Maar ik heb ook nog een tulband (cake) en een paasbrood gehad. Mmm dat was smullen. Al moet ik eerlijk zeggen dat het merendeel nog heel is, maar lekker is het wel.

Verder ben ik gister gezellig naar mijn opa en oma geweest en daar hebben we met familie zalig geluncht. Beenham, zalm, broodjes, een super lekkere salade, eieren, een tulband (die had ik meegenomen hihi) en een paasbrood; het was allemaal zo ontzettend lekker.
IMG_1087
IMG_1083
Na de lekkere lunch hebben we (tja, te oud of niet) paaseitjes gezocht. Aangezien de zon lekker scheen, was het zeker geen straf om de eieren te zoeken in de tuin van opa en oma met mijn nichtjes, stiefzus en stiefbroertje.
Processed with Moldiv
Vandaag heb ik echter niet zoveel gedaan. Ik ben gister avond naar mijn vader en stiefmoeder gegaan en heb vandaag de hele dag geleerd voor morgen, want het is helaas weer tijd voor de tentamenweken. Even tussen het leren door zijn we bij mijn tante op visite gegaan voor haar verjaardag en dat was het wel zo’n beetje haha. Ohja en ik heb nog een paashaas gehad. Mmm lekker. Ik kan de komende tijd wel vooruit met al dat chocolade, maar gelukkig weet ik nog wel een paar mensen die mij helpen met het opeten ervan haha.

Wat hebben jullie gedaan met Pasen?

8 gedachten over “It’s Easter!

Plaats een reactie