The Liebster Award

Liebster awardDoor Anna van Simply Anna ben ik genomineerd voor het invullen van the Liebster award. Natuurlijk kan ik dit niet links laten liggen en ik heb met plezier de vragen ingevuld. Hierdoor leren jullie mij iets beter kennen!

Wat is je fijnste herinnering uit je jeugd?
Ik heb niet een erg goed geheugen, dus ik vind het lastig om mijn fijnste herinnering op te noemen. Wel weet ik een mooi moment. Dat moment was toen ik met mijn ouders naar Disneyland Parijs ging (ik ben daar als kind wel vaker geweest hihi) en toen ik in het Disney hotel sliep. De volgende ochtend bij het ontbijt kwamen mijn idolen, Disney figuren als Mickey en Knabbel en Babbel, langs! Ik had toen een boekje waar ik hun handtekeningen in verzamelde en ook foto’s met hun inplakte. Ook kon je destijds nog gewoon door het park lopen en de figuren daar ‘random’ tegenkomen. Tegenwoordig moet je in de rij gaan staan en sta je met 9290924 vreemden op de foto. Dus dat je vroeger nog gewoon met ze op de foto kon en ze zo makkelijk kon ontmoeten vind ik best wel een mooie herinnering 🙂

Wat heb je nu aan?
Op dit moment draag ik een zwarte broek en een grijs shirtje van de H&M. De schoenen die ik draag zijn witte Converse All Stars, waar ik echt gek op ben! Ik draag ze heel vaak haha.

Film je ook YouTube video’s naast het schrijven op je blog? Waarom wel/niet?
Nee, dit doe ik niet. Ik houd erg van schrijven en blog ook met veel plezier, maar dit betekent niet dat ik geen filmpjes zou willen maken. Ik heb al een YouTube account, alleen gebruik ik die om te abonneren op andere accounts en om afspeellijsten te maken vol met mijn favoriete muziek. Ook heb ik nog niet echt genoeg zelfvertrouwen om voor de camera te gaan staan en dat op het internet te zetten. Wie weet in de toekomst, maar voorlopig nog even niet.

Heb je een verslaving aan iets banaals?
Uhm aan films en series. Is dat banaal genoeg? Ik ben namelijk echt addicted! Ik kijk films en series op dvd, tv en op Netflix; dus eigenlijk ben ik ook wel een beetje aan Netflix verslaafd hihi.

Hoe kwam je op het idee voor je blognaam
Het is mijn eigen naam haha. Voor school maakte ik een blog aan, omdat wij er allerlei school-gerelateerde opdrachten op moesten zetten. Een paar berichten daarvan worden nog steeds bezocht en aangezien ik het best handig vind dat mijn blognaam mijn echte naam is heb ik het zo gelaten. Het is makkelijk zoeken en je weet meteen hoe ik heet 🙂

Welk filmgenre kan je niet links laten liggen?
ALLES! Zoals ik al eerder zei: ik ben een filmfreak en dus zwaar verslaafd aan alle genres. Behalve horror; ik houd en kan écht niet tegen horror. Bah, dat genre laat ik dus wel lekker links liggen.

Welk fictief serie/filmkoppel is jouw absolute favoriet?
Lily en Marshall van How I Met Your Mother! Het is een van mijn favoriete series en dit koppel is gewoonweg geweldig. Ze zijn al heel lang samen en nooit, oké een hele korte tijd, uit elkaar geweest. Ook vullen ze elkaar perfect aan, kennen elkaar door en door en gaan voor elkaar door het vuur. Al met al zijn Lily en Marshall dus zeker mijn favoriete seriekoppel.

Wat is je favoriete dessert?
IJs! Of tiramisu.. Het is beide zo ontzettend lekker! En dan zijn mokka, hazelnoot of chocolade mijn favoriete smaken ijs

Ben je een planner of een chaotisch iemand?
Ik ben een chaotische planner. Het voelt heel fijn om dingen vooruit te plannen en ik wil ook graag weten waar ik aan toe ben en wat mij te wachten staat, maar als een chaotisch persoon is het lastig om mij aan bv een planning te houden haha.

Wat was je beste vakantie ooit en wat heb je toen gedaan?
Dat vind ik lastig om te zeggen, want ik kan niet kiezen. Ik houd er erg van om lekker te luieren aan het zwembad en te shoppen op vakantie, maar cultuur snuiven vind ik ook fantastisch om te doen. Vorig jaar ben ik met een vriendin, voor het eerst zonder ouders, op vakantie geweest naar Benidorm. Dat was erg gaaf en het was ook super lekker weer. Ook ben ik een paar keer in Londen geweest en elke keer bezoek ik daar weer iets nieuws wat ik erg interessant vind. Ik kan dus moeilijk kiezen, maar één ding is zeker; ik houd van vakantie en van reizen!

Hoe denk jij over bloggersbijeenkomsten?
Het lijkt mij erg gezellig en een mooie gelegenheid om andere bloggers te ontmoeten en van hun te leren. Zelf ben ik nog niet naar een bloggersbijeenkomst geweest, maar het lijkt mij wel heel leuk.

Ik mag nu zelf 11 blogs nomineren, dus hierbij nomineer ik:

De vragen die jullie mogen beantwoorden zijn dus:

  1. Wat is je fijnste herinnering uit je jeugd?
  2. Wat heb je nu aan?
  3. Film je ook YouTube video’s naast het schrijven op je blog? Waarom wel/niet?
  4. Heb je een verslaving aan iets banaals?
  5. Hoe kwam je op het idee voor je blognaam
  6. Welk filmgenre kan je niet links laten liggen?
  7. Welk fictief serie/filmkoppel is jouw absolute favoriet?
  8. Wat is je favoriete dessert?
  9. Ben je een planner of een chaotisch iemand?
  10. Wat was je beste vakantie ooit en wat heb je toen gedaan?
  11. Hoe denk jij over bloggersbijeenkomsten?

De regels van de Liebster Award: 

  • Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft
  • Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft
  • Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers en minder)
  • Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie

Heel veel succes!

17 gedachten over “The Liebster Award

  1. Wat leuk dat je mij genomineerd hebt! Ik vind de tag helaas alleen niet zo bij mijn blog passen. Vandaar dat ik er tot nu toe nog geen heb ingevuld. Ik zal je vragen opslaan zodat ik ze misschien nog eens in een artikel kan beantwoorden!

    Like

  2. hahah wat leuk dat je mij genomineerd hebt! Ik ben al twee keer genomineerd en heb hem eindelijk ingevuld afgelopen zondag en gepland staan voor morgen 🙂 en weet je wie ik genomineerd heb 😉 jou haha! Als je het niet erg vindt beantwoord ik niet nog 11 vragen want 22 vond ik al wel genoeg 😉 je weet het dus morgen ben jij genomineerd 🙂

    Like

  3. Dankjewel! Dit is al mijn 3e nominatie haha, zelf vind ik dit niet echt passen bij mijn blog! Alle vragen die mij gesteld zijn sla ik wel op voor eventueel een ander artikel!

    Like

Plaats een reactie